Merhaba herkese,
Kızım 20 aylik. Tuvalet eğitimi tamam. Besiginde uyuyor.Ben de onun odasında uyuyorum ama olsun. Bu benim tercihim 🙄 Emziği aniden birakti şükür. Sira geldi en korkutucu olana : Emzirme sonlandırma. Geceyi çok once kesmistim
Cok nadir emer. Pis pisla, emerek karışık uyumaya başlamıştı. Onu da tamamen besiginde uyumaya cevirdim gibi. Gündüz olabildiğince dikkatini dağıtmaya çalışıyorum. Haftaici çalışıyorum zaten. Biraz zamana yayıp 22 23 aylıkken tamamen bitirmeyi hedefliyorum. Ancak atak dönemi iyice zorlar mi? Yeter mi? 1 aya bu işi bitirsem mi? Allah biliyor emzirmeyi çok da sevemedim zaten. Bi yanim üzülüyor bi yandan uzerimden yuk kalkacak gibi. Bir yandan aglama krizi falan hic hazır değilim.
Ay kisaca, bana bi cesaret verir misiniz? Aslansın, kaplandin, halledersin der misiniz?