Kızlar genel cevap vereyim . Eğer kafaya taktıysanız . Parmağını kesin ve sağlam bir yara bandıyla bantlayın . Senin parmağın uf olmuş diyin. Ama hiç vazgeçmeyeceksiniz. Yok uyumadı efendim uyurken emsin falan yok sürekli sürekli bantlayacaksınız. Biz ablamın kızına o şekilde bıraktırdık . Kendi parmaklarımızıda bantlandık . 1 yaş altıysa daha kolay bırakır . 2 yaşcivarı ve üstüyse konuşarak telkin ederek sürekli başını bekleyerek unutana kadar devam edin