Kızlar büyük oğlum dört aylıkken parmak emmeye başladı ve hala devam ediyor. Önceden sık sık emiyordu şimdi uyuyacağı zaman emiyor. İki aylık oğlum da elini ağzına götürüp iştahlı iştahlı emmeye başladı. Ona nasıl engel olabilirim büyük oğlumu nasıl vazgeçirebilirim. Ön dişleri yamuldu gibi biraz o yüzden korkuyorum. Acı oje falan diyenler oldu da bilemedim ne yapacağımı. Bu durumu yaşayanınız oldu mu