alinmavi bilimisel doğruları ti ye almıyorum. Sadece kızıma günde 1-2 kaşıkta olsa su vermeye özen gösteriyorum. Bahsettiğim gibi yengemn bebişi sırf bu yüzden hastnde yattı ve doktor çok kızdı ailcek yaşadmz olaydan dolayı su vermekte bir saknca görmüyorum ve 1-2 kaşıklada midesi genişlemez saten. Bakın bilimsl bilgilern kabul etmediği ama bebeklerin sağlığına kavuşmasnda büyük etken olan çok şey var. Ben doktorumun söledklerne ve annemin bilgilrne güveniyorum. Ve asla öyle bir insan olmadm daha ilk bebeğim öğrenmeye araştırmaya açık bir insanım. 🤗