Ayse2525 postu komple okudum da qyni durumdayız benim bebegim de sadece anne sütü aldi o yüzden bibero kabul etmiyor diyorum uyaninca su vereyim biberon almadığı için suyu da kabul etmiyor ki ben ek gide da veriyorum karninj doyurup yatarsam da gece surekli ama surekli uyaniyor meme agzina değsin yatiyor geri gündüz de ayni sizinki gibi uyuyup uyaniyor biz birde 6 ay 5 gunlukken 2 tane diş cikardik hersey daha da alt ust oldu