edizsmom ya kedim dun geldi bize ama o kadar korkak okadar korkakki cit ses duysa saklaniyo kaciyo bize yaklasmiyo ama bnm daha onceki kedim yavruyken geldginde bna okadar ilgiliydi ki beni ilk gunun sabahi opmustu surekli opuyordu o disiydi bilmiyorum ondan mi ya ben oyle duygusal hani sahipleriyle resmen konusan kediler olurya oyle olsun istyorum neden oyle degil yada oyle olmasi icin ne yapmam lazm bundan onceki dger dger kedilerim de umursamazdi kendi halinde filandi