Kizlar, bebegim 50 gunluk ve 10 gun once banyo yaptirdigimda usuttum sanirim cocugu 38 derece atesi cikti hastaneye goturduk covid dahil bir ton tetkik yapildi o yuzden cok korktum ve yikayamadim cocugumu. 10 gun sonra ilkkez yikadim ve tum gun uyudu nerdeyse besliyorum ve uyuyor. Ama bende cok pimpirikli bir insanim bukezde neden bu kdr uyudu bir sorun mu var diye cok huzursuzum. Acaba banyo yapti rahatladi diye mi bu kdr uyudu? Yoksa bu uykuya egilimli durumu sorun mu?
Bu annelik nasil bir duuygu ya hersekilde vicdan azabi cekiyorum. Hem hasta edicem diye korkudan yikayamadim diye icim cok huzursuz hemde 10 gun cocuga yikamadim ne kdr rahatsiz olmustur kimbilir diye huzursuzum. Icim icimi yiyor vicdan yapiyorum ve kendimi iyi anne degilmisim gibi hissediyorum