Feyyyzza Kızlar bilen yaşayan varmı doktora danışan nolur yazın.. [url=https://www.hizliresim.com/9jxqng8][img]https://i.hizliresim.com/9jxqng8.jpg[/img][/url] Sigil mi bu nedir özel bölgesi ve çevresinde toplam 8 tane fln..
GiybetReis Feyyyzza et beni gibi ama yine de doktora götürmekte fayda var. Sizde var mıydı? Normal doğum mu yapmıştınız?
Feyyyzza GiybetReis hayır normal dogum yapmadım ama bende sürekli çıkıyor sigiller bazen şişiyor kanıyor yürüyemeyecek hale geliyorum ama ne alaka ki benle bebegim bende anlam veremiyorum canım
GiybetReis Feyyyzza normal dogumda geçiyor deniliyordu o yüzden sordum aslında ama en iyisi doktora göstermeniz🌸
kenankaan Doktora gösterseniz daha iyi olur, resimden net de anlaşılmıyor çünkü, ben et bene benzettim ama belki de siğildir yanlış yönlendirmeyelim. Sonuçta burada bir doktor bile görse bizzat canlı görmeden yine teşhis koyamaz