Asel1132 yok cnm sanmıyorum . bende 3 sene önce amelyta oldum öyle bi sıkıntı olmadı. ki cok zor kayması cünkü dikisler oluyor
senemvemete Asel1132 merhaba neden burun ameliyatı olmuştunuz? Benim burun tıkanıklığım olur sürekli etler şişiyormuş o yüzden olmayı düşünüyorum. Sizinde aynı durum ise 3 sene içerisinde bi farklılık oldu mu gibi sorular soracaktım ☺️