Herkese merhaba 🥰 güzel tecrübeli anneler.. Bebeğim 2,5 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor. Yaklaşık 3-4 gündür kakası cıvık ve olması gerekenden daha sıvı halde olmaya başladı. Karnında gurultu sesi geliyor ve kakasını gürültülü yapıyor. Kakasının rengi sarı doktoruna fotoğrafını gönderdiğimde hafif mukus var kaka testi yaptır dedi. Test sonucunda 3-4 lökosit görüldü diyor. Haftasonu randevumuz var ama o zamana kadar ne yapabilirim ishalini nasıl toparlayabilirim? Lökosit tehlikeli bir durum mu?Başına gelen tecrübeli annelerden cevap vermelerini rica ediyorum 🙏🏻🙏🏻