-Ygt- Merhabalar , doğum yapalı bir yıl oldu ama hala adet olmadım. Aynı durumda olan var mı ? Doktora gitmelimiyim artık
eceunverkanra -Ygt- Oğlum bugun 13aylık oldu ben de bugun adet oldum🙈 Doktorum emzirme donemi boyunca adet olamazsan da korkma demisti. Emziriyor musunuz?
-Ygt- eceunverkanra evet emziriyorum , rahatladım şuan bende bir sıkıntı mı var yoksa diye düşünüyordum