Nilara007Bond ah canım, çok geçmiş olsun. Bundan 2 ay önce ben de atlattım. Oğlumda var mıydı bilmiyorum. Ben bol bol emzirdim maske ile. C vitamini, kekik çayı, kuşburnu çayı, kemik suyuna çorba, bol bol sıvı, evi sık sık havalandırma gibi yöntemler ile atlatmaya çalıştım. Oğlum da birkaç gün kuru öksürük vardı. Ama covid miydi bilmiyorum , büyük olasılıkla öyleydi. Yani yapılacak pek bir şey de yok bunlar dışında. Çok çok geçmiş olsun tekrar. Hiç canını sıkma gelip, geçiyor. Bebekler daha hafif ve kolay atlatıyor. Koku almakta sıkıntı yaşarsan, bol bol koku egzersizi yap.🌸