Kızlar acil bi durum var biz bir eve niyetlendik evin kredi işlemleri için ev sahibi bankaya mutabakat imzaladı. Kredimiz onaylandı herşey tamam pazartesi yada salı tapu alınacak bu akşam ev sahibi aradı vazgeçtim diyor biz bu iş için düşükten altın bozduk şuan zarardayız ne yapmamız lazım hukuksal bi hakkımız varmıdır