Arnuar Kızım 1 yaşında kan tahlili yaptırdık tsh değeri 8,36 çıktı t4 değeri normal. Doktorumuz iki ayda bir tekrar bakacağız genelde geçici bir durum oluyor dedi ama benim içim rahat etmedi. Böyle bi durum yaşayanınız var mı acaba
Balkupum2505 Arnuar benim oglumdada vardi cnm gecti cok sukur sadece doktorun dedigi günlerde götürün kendiliginden gecti bizimki. İnsallah sizinde gecer doktorumuza sormustum gecmezse ne olacak diye ilacvericez dedi ilacla normale dönecek ilaci biraktirinca tekrar anormallik olursa ilaci ömür biyu kullanacak demisti ama geciyo merak etme rabbim şifa versin en kisa zamanda
Arnuar Balkupum2505 inşallah bizimki de geçer içime su serptiniz teşekkür ederimm rabbim tüm yavrulara sağlık sıhhat versin acılarını göstermesin rabbim
Arnuar Minigim12_ bizim doktorumuz 1 yaşında tam kan sayımına bakmamızı önerdi. Varsa bi vitamin eksikliği vs ona göre takviye alacaktık ama şükür vitaminlerde hormonlarda bir sıkıntı çıkmadı sadece tsh değerimiz Yüksek çıktı
Mavilii Keskeuyusamm onu bilmiyordum. Bebeklerde Topuk kanını biliyorum da parmak ucundan alındığını ilk defa duydum
Sgu 8 günlükken 19 çıktı tsh’ı ilaç başlattık. Şu an 4 aylık hala devam ediyoruz. Sizin çocuk büyük zaten çok riskli değildir umarım onun için. Küçük çocuklarda zekayı etkilediği için doktorlar tahmini 1 yaşına kadar ilaç tedavisi başlatıyorlar. Uygun gördüklerine 3 yaşına kadar devam eden de biliyorum
Arnuar Sgu inşallah hepimizin yavrularına rabbim şifa versin ilaca falan gerek kalmadan normal değerlere dönsün
ENA Sizde yada eşinizde tiroid rahatsızlığı var mı? Benim eşimde var tiroidle alakalı olabiliyor tsh.
Arnuar ENA hayır yok eşimde de bende de hatta aile olarak hiç yok troid hastalığı. Doktorumuz dönemsel olabilir geçici büyük ihtimal dedi inşallah öyle olur
ENA Arnuar o zaman korkma kuzum bizimde ilk kan degerlerimizde tsh problemliydi, ki benim eşimde tiroid olduğu için bekliyorduk da ama sonraki testlerimiz hep iyi çıktı. Siz de yokmuş bile. Ferah ol. Sonraki testlerde iyi gelecek inşallah❤
Arnuar ENA ENA canım benim çok teşekkür ederim içimi ferahlattın inşallah iyi gelir sonuç önümüzdeki ayda çok sağol