Edalikuzusu 2Minnakk yaa ben hamburger çok severim burger kinge bayılırım. Ne zaman hamburger yesem sütüm coşuyor gerçekten ama ben hamburgerden olduğunu düşünmüyorum canım çekerek ne zaman bir şey yesem sütüm çoğalıyor 😅 mutluluktan olduğunu düşünüyorum 😅