yildizligece sütü kaynatıyorum kavanozlara dolduruyorum soğumasını bekliyorum maya da oda ısısında olmalı. serçe parmağı süte batırınca beş saniye yanmadan duruyosa mayayla karıştırıyorum fırına koyuyorum (fırın çalışmıyor sadece kapalı alan oluyor) akşam yaptıysam sabah alıp buzdolabına ağzı açık koyuyorum suyunu çekiyor birkaç saat sonra kapakları kapatıyorum yoğurt hazır 😋