Atkadaşlar 7 ay 20 günlük bir kızım var. Uyku düzenimiz asla yok. Destekli desteksiz hiç bir yöntemle uyumuyor. Diş diyeceksiniz ama doğduğu ilk günden beri böyle. Doktora götürdüm atarax şurup yazdı. Alerji şurubu ama yan etkisi uyku yapması. Onu kullanmak istemiyorum çok fazla kimyasal içerdiğinden bir kutu baybay damla aldım. 15 damla içirdim. Şimdi derin derin uyuyor. 3 gündür uykuları düzeldi. Ama içim rahat etmedi. İçinizde bunu kullanan var mı ? Kaç damla verdiniz? Kaç gün kullandınız?