Aslihan1621 7,5 aylık bebeğim daha önce önüne meyve koyduğumda hımsss kıpsss ovss diye sevinç sesleri çıkarırken son 2 haftadır ağzından su harici birşey sokmuyor. Kendisine bıraktım, bebek bile olsa bilincine isteklerine saygı duymak için kendimi zorluyorum. İştahı yoktur, canı istemiyordur, keyifsizdir diyip geçmesini bekliyorum. Ha yavrum vitamin yesin 😬diye arada zorla pekmez yoğurt vs tıkıştırmıyor musun diye sorun elbette yapıyorum çünkü analık❤️ inşallah geçer diye umuyorum😁