linguist92 Merhaba anneler, önümüzdeki ay aşılarımız var 18 aylık olacak. Kaç aşı yapılıyor, ateş vs yan etki yaşadınız mı?
Balkupum2505 linguist92 2 kolundan birde agizdan damla yapildi bize sali gunu. O gece ateslendi ve kolu yumurta buyuklugunde şişti ve kizardi hemsiremizi aradim buz koyabilirsin dedi. Bi kac gün huysuzdu tabi