Gtmz anne olarak hissedersiniz tabiki ben genelde 3 gün denerim ilerleme olmuyorsa kontrole giderim tanısını öğrenirim normal bi durumsa genelde antibiyotik yazarlar almam evde bu şekilde tedavi ederim orta kulak iltihabını da bu sekilde geçirdik doktorumuz il dışında O yuzden hep gidemiyoruz burda kontrol olur ona söylerim o da ilaçsız tedavi yöntemlerini söyler gerekirse kan verdirir ki oğluma 13 aylıkken tek kan verirdik ilaç kullanmadığı halde beslenme düzeni sayesinde demiri bile düşmedi hic her zaman yardıma hazırım iyi günler rabbim şifa versin tüm bebeklere ve ailelerine