Tortilla_ Naciyeylmz Küvetinde filesi yoksa file alın. Üstüne yatırıp rahatça yıkarsınız. Tabi kaç aylık o da var
Lulemom Naciyeylmz ben lavabonun içine köpük fileyi koyuyorum. Öyle yıkıyorum. Çok rahat oluyo. Bebek Küvetinde belim sırtım çok ağrıyodu. İşkence gibiydi resmen bana
Toprakseyran Naciyeylmz canım bende file ile tek başıma yıkıyorum kulağa su kaçmaması için pamuk kullandım 3 ay şuan 2 aydır suyu yavaş yavaş dökerek kulağına girmemesini sağlıyorum 🥰😍
Deletedmom636262 Naciyeylmz küvet fileyi takıyorum. Öyle yaptırıyordum 3. Aylıkken başladım tek yıkmaya alıştım sonra istersen kulağına pamuk tıka öyle diyen de var ben dikkat ettm kulağına hiç kaçmadı çok şükür
Nazlideniz Naciyeylmz Canım küvette file üzerinde yıkıyordum şimdi az daha büyüdü direk duşakabinde kolumu altına destekleyerek yıkıyorum. Bebeklerin kulağına su kaçmaz diye biliyorum ben kulağını da yıkıyorum sabun kalmasın diye. Önce ön kısmını sonra çevirip arka kısmını en son başını yıkayıp durulayıp hopppp çıkıyoruz hemen. Üşümesin diye oyalanmıyorum hiç.
Feyzosunannesi Naciyeylmz kaç aylık canim? Ben küçükken filesine koyar öyle yikardim şimdi büyüdü banyoda kendisi ayakta duruyor zaten o şekilde yıkıyorum
hunilimomm Naciyeylmz doğduğundan beri hep kendim yıkadım fileyi sevmedi bende bi kolumla tutup diğeriyle yıkadım oturmaya başlayınca küvetinde oturdu simdi duşa kabinin içinde yıkıyorum 😂
aybikreis Naciyeylmz Küçükken banyoda tabureye oturuyordum,iki bacağımın arasına bacakları ve popusunu yüzü aşağı bakacak şekilde koyuyordum. Kaymasın diye. Tek elimle tutuyordum bıraksam bile düşmüyor zaten. O şekilde yıkıyordum. Şimdi büyüdü. Onu bi tabure kendim bi tabure oturup birlikte yıkanıyoruz