deniz_s bizde aynı durumdayız bir adet mama yetmiyor aldikmi avantajlı olanı ( sözde oda ) alıyoruz min 4 kutu ve 500 kusur lira tutuyor bir ay gitmiyor maalesef her 15 güne bir gezmedim sayfa kalmadı hangisi daha ucuz diye geze geze bir hal oluyorum ama gün geçtikçe artıyor fiyatları daha küçüğüz ek gida olayı yok yani doyumluk değil mama sayısını da azaltamiyorum ne olacak böyle bilmiyorum bebek bezini demiyorum bile sürekli büyüme aşaması kıyafet hak getire, zaten bir oyuncak alsan 100 lira kıytırık olanlar daha ilk çocuğum iki üç olanlara Allah yardımcısı olsun ne deyim uzun olmuş içimi döktüm sanırım 🙈