Anonim11 Başına gelen oldu mu acaba? Ablası da hastaydı kendisi de karıştırıp 1 tatlı kaşığı verdim,ateşini hemen düşürdü ama ağır gelir mi acaba ya,veren oldu mu hiç? 1 saat oldu vereli şimdi uyudu
2oglananasi Anonim11 gecmis olsun bnde bi seybolmaz dye dusunuyorum ama bu 112 yi arayip sorun acil doktoruna iciniz rahatlasin
Anonim11 Kaç gündür hastalıkla uğraşmaktan helak oldum,iki calpol de yan yanaymış,of nasıl bu hatayı yaptım bilmiyorum 😞