Slm1122 anladım, siz yine de nörolojiye gidin mutlaka. Sinir sıkışması, düzleşme veya fıtık olabilir. Kolları etkileyen diskler üst taraflar. Mesela benim sağ bileğim ağrırdı, elimin üstünden dirseğime kadar ağrı büyüdü zamanla. Ortopediye de gittim, röntgen çekildi hiçbir şey yok. Nörolojiye gittim, boynumda düzleşme ve fıtık varmış yani sinir sıkışması işte. Spor veya fizik tedavi ile rahatlıyor sadece.