10.5 aylık oğlum ilk defa mamasına cevizi toz haline getirip kattım, yarısını yedikten sonra 2 defa kustu bende daha vermedim. Şimdi koltuk altı ensesi genital bölge ve göbek kısmı isilik, pişik gibi oldu. Banyo yaptırdım pişik kremi sürdüm uyuttum şimdi. Ama içim hiç rahat değil sanırım alerji yaptı. Doktora akşam götüreceğim eşim gelince. Şimdi mi götürsen alerjinin bir tehlikesi var mı acaba ?