Hanımlar bebeğim 47 günlük emzirmeye çalışıyorum, göğüs uçlarım – şeklinde yarıklar kesikler içinde. Hadi bunu geçtim. Zamanla düzelir dedim. (Bebek emdikçe yeni kesikler oluşuyor ama..)
Daha da korkutan mememin kahverengi yeri tamamen kırmızı, pancar gibi oldu.Kirmizi döküntüler içinde. Hatta oyleki beyaz yerinin bir bölümü de böyle. Bu kızarıklıklar kaşınıyor yanıyor bir.turlu geçmiyor. Hatta büyüyor. Doktora gittim enfeksiyon başlangıcı dedi. Antibiyotik verdi. Kullandım ama geçmedi. Ne yapicam ben bu pancar gibi memelerle…😭😭😭 Böyle olan var.miydi bana.yardim.edin lütfen