Kubra3468 canım yenidoğan bebegin yağ deposu yoktur 2.aydan sonra oluşur bu nedenle sık acıkır ve aç kalirsa şekeri düşer, sarılık olur. Eğer sarılığı yoksa 2 veya 3 saatte bir emzirilmesi gerekir uyandırarak ,uyanıkken genelde
meme ister zaten . emmese de orda durmak ister . Bebeğimde sarılık vardı gündüz 1 , gece 1bucuk saatte emzirdim, sarılık olmasaydı da 1bucuk saatte emzirirdim. Uyanıkken her istediğinde ver