Merhaba kızlar 🌷
Şimdi yarın sabahtan benim sezaryen doğumum var amma gelin görün ki ben grip oldum ☹️ Burnum akıyor ve hapşuruyorum. Acaba sezaryen’i etkiler mi bu? Yani iptal olma gibi durumu olur mu? Olmasa diyelim ben doğumdan sonra bir hapşursam sanki dikişlerime zarar gelir. Bugünde birşeyler içeyim diyorum ıhlamur vs bana bir akıl verin ne yapayım ne edeyim ya 😣