seheriko tabiki kullan inan bende fayda etti pek tüylü değilim normaldede ama, normalde neyle temizleniyosun canım eğer ağdayla ise oda aslında azaltıyo bi ara ağdayada gidiyodum ben hep sonra bıraktım makina aldım işte kendim yapıyorum ağdayla alıyosan tekrar jilete vurma diye sordum onuda kuzum