cigdemkstl_ Hanımlar merhaba 1 buçuk aylık bebeğim var canım aşırı derecede kola çanta içmek istiyor bebeğe geçer mi bi zararı olur mu 🤨
IceLady cigdemkstl_ valla ben içtim içiyorum da. Cok denedım içsemde içmesemde gaz olayı oluyor bende saldım gitti
Busrasener43 cigdemkstl_ bence içme bebeğim 3 aylık oldu gazı bitti ama hala içmeye korkuyorum çünkü senin yiyip içtiğin herşey sütüne geçiyor bebeğin gazını iki katına çıkartmış oluyorsun zaten acı çekiyo yavrular bizde iki kat daha acı çektirmiş oluyoruz
Denizzz88 cigdemkstl_ o kadar küçükken çay bardağına biraz koyup içiyordum çok gaz olmasın diye ama şuan 6 aylık haftada 2 kere falan bir kutu içiyorum artık gazı kendi çikartabiliyor diye