Narin9 Herkese iyi aksamlar. 2 3 gündür oğlumun poposunun iç kısmında minik minik sivilce gibi beyaz şeyler var neden acaba başına gelen var mı?
ofkelisirin Narin9 bizde de oldu yenidoğan zamanında kasıklarının oradaydı kızımın Bi tek pudra geçirdi 🙄su toplamış gibiydi
Evrim1906 Narin9 mantar canım benim oğlum dada olmuştu doktor mantazol diye Bi krem verdi geçti ama kortizonlu bir krem doktora danışmadan kullanmayın gerçi kortizonsuz kremler kullanmadan geçmiyor malesef
Narin9 ofkelisirin benim oğlum 10 aylık ama. Yediği bişyden mi yada havasız kaldığı için mi oldu acaba. Bide geçen doktora gittik pişik için bi krem verdi onu sürdüğümün ertesi günü çıktı nemli kaldığı için mi acaba 🤦♀️🤷♀️
Sda16 Benim kızımda da çıkmıştı sivilce gibi ter bezi tikanmasiymis. Fazla krem sürmekten bebe yağı kullanmaktan islak kalmasindan oluyormus bebek bezide olunca hava almıyor.
Narin9 Sda16 içimi rahatlattın biraz. Bende ondan dolayı diye düşünüyorum. Eğer geçmezse pazartesi götüreceğim doktara
Narin9 ikiprensannesi_gul sağol kuzum teşekkür ederim. Aslında hiç farklı bişy yemedi ama, pazartesi doktora götürecem inşallah geçemzse
Aliasaf_emel Narin9 biz yeni atlattık mantar demişti doktorumuz iki tane krem vermişti çok şükür geçti kırmızılık kaldı biraz o kadar
Narin9 Aliasaf_emel ya bizde de 1 hafta 10 gündür kırmızılık var doktor krem yazdı ertesi gün böyle oldu. Pazartesi doktora götürecem inşallah geçmezse
Aslihan1621 Narin9 doktora götürmeni tavsiye ederim güzel temizle bu dönemde kaka kaçarsa Allah korusun cerrahi müdahale gerektirebilir
Narin9 Aslihan1621 neden müdahale gerektirir anlamadım. Geçti çok şükür tekrar ederse doktora gösteririm
Arya0709 Narin9 benimde 2 aylık kızım var aynı şekilde poposunda öyle çıkmıştı prima ıslak mendil kullanıyordum onu bıraktım artık pamuğu suyla ıslatıp o şekilde temizliyorum sende dene bi kaç gün sonra geçtiğini göreceksin birazda pişik krem sür bişeyi kalmaz
Narin9 Arya0709 evet bende bu aralar ıslak mendili sık kullandım, sleepy kullanıyorduk bu arada, suyla yıkadım peçeteyle falan kuruladım havalandırdım geçti çok şükür 2 günde
Aslihan1621 Narin9 anal apse olabilir tehlikeli değil ama alınmadı gerekir geçtiyse de temiz bakın o bölgeye tekrarlarsa doktora götürün