Şunu da eklemek istiyorum bebek zaten çorbayı içi bilecek kapasitede değildir muhtemelen. Benim bebeğim 4 aylık falandı aşırı hevesliydi benim yediklerime. ben ağzına bir şey götürürken kendi ağzını açardı. Ve ben kesinlikle hiçbir şey vermedim ilk 6 ay. Sonuç olarak ilk denettiğim şeyi yemedi bile ağzında tuttu, ona yemek verdiğimin bile farkında değildi. Çok şaşırdım şapyr şupur yer sanıyordum :) sadece tadım yapmıyorlar yemek yemeği de öğreniyorlar.