Bizim de Şubat 5 😂 Daha çok çok var ama ilk olduğu için şimdiden düşünüyorum. Safari konsept artık herkes yapıyor aslında renkler felan çok güzel ama herkes yaptığı için farklılık istiyorum. İnstagram da @selisatolye var. Oradaki panda, pastel gökkuşağı konseptleri çok hoşuma gitti. O sayfadan aladabilirim, almayadabilirim. Benzerlerini bulunduğum yerden görerek almayı tercih ederim galiba. Sadece konsept fikirleri için baktım sayfaya. Eşimle oğlumun doğum günleri arasında 13 gün olduğu için aslında bi pasta da eşime yaptırıp partinin en sonunda o pastayla gelmeyi düşünüyorum. Ben ne düğün, ne cinsiyet partisi, ne hamilelik çekimi vs yapmadığım için tüm hepsinin acısını bu doğum gününde çıkarıcam. Yaklaşık 20-25 kişilik bi parti. Kapalı mekanda (kış ayı olduğu için). Anı olarak hiç fotoğrafımız yok bari bunda kalsın diye fotoğrafçı istiyorum. İşte bir de dediğim gibi babasına pasta yaptırıcam. Heyecanla bekliyorum ☺️ Sizinki daha yakın tarihli ☺️