Lavi Bebeğin kakası sümüksü turuncu fafif kırmızı noktalar vardı ilk defa bu kadar sümüksü ve çoktu ne demek bu çok korktum
nanelimon60 Lavi sümüksü ve kanlı kaka besin alerjisi yüzünden olur. İnek sütüne alerji oluyor genelde
smystgl İnek sütü alerjisi olması muhtemel. Süt ve süt ürünlerini bikaç gün kesip kakasını bi daha kontrol edin isterseniz. Benim bebeğim de haftaya 4 aylık olacak ilk aydan beri alerjisi var. Bağırsak hareketliliği ve mukuslu kaka dışında herhangi bir sorun olmadığı için doktor abartmadıkça tüketebilirsin dedi. Ben sadece süt yerine badem sütü tüketmeye başladım ama peynir ve yoğurt tüketiyorum hala. Bi nebze hafifledi.
Lavi serebro hayır ben üşütmüş hastaydım benden bebeğe geçti ben belki üşüttüğü için kakası öyle diye düşündüm
serebro Lavi usuttugu için kanlı kaka yapmaz. Gözlemle devam ederse Dr gidin ama emziriyorsan anlık yediğin kırmızı besinden olabilir, alerji olabilir, kan damlası dokunduğunda da aynı sorunu yaşamıştık biz o yüzden sordum.
Lavi serebro domates çok yemiştim o yüzden olabilir bezini 2 kez değştirdiğimdw öyleydi 3 cu değştirdiğimdw yoktu.
smystgl Hulyaeee merhaba, bizim alerjiye bağlı değil tazyikli süte bağlı bi huzursuzluğumuz vardı onu da emzirme pozisyonu değiştirerek çözdük. Alerjiyle ilgili bir tek kaka ve bağırsak hareketliliği etkiledi başka herhangi bir sorun yaşamadık çok şükür ama doktor zaten alerjisinin ileri boyutta olmadığını söylemişti
Hulyaeee smystgl doğduğundan beri meme reddini var 4 aylık olduk canıma tak etti vals ac bırakmıyorum kilo alımı iyi ama şöyle kucağına aldığımda direk yapıştığını görmedim malesf
smystgl Minikyavruum ya kucağınızdayken arkanıza yaslanıp memeyi makas tutuşu yapabilirsiniz böylelikle sütün akışını kontrol altına alırsınız ya da yan yatış pozisyonunda emzirebilirsiniz. Yan yatış daha etkili ağzına fazla geleni akıtabiliyor çünkü 🌸
smystgl Hulyaeee benimki de 4 aylık meme reddi regl döneminde yaşadık ama onun için de önce uyutup sonra uyku arasında meme verdim hep. Tazyikli sütün kötü yanı genzine kaçıyor boğuyor gibi. O yüzden yan yatışta uyurken verebilirsiniz memeyi. Alerji de meme reddi yapabiliyor süt yerine badem sütü tüketebilirsiniz ben öyle yapıyorum. Peynir de keçi peyniri
smystgl smystgl Hulyaeee bir de instagramda bebegimindanismani var. Özlem Hanım. Emzirme danışmanı ve yenidoğan yoğunbakım hemşiresi. Ben ondan yardım istemiştim çok tatlı biridir. Tavsiye ederim.