Nihan21 ben de o aylarda yazmıştım genelde anneler bizde öyleydik bekledik sen de beklersin 6-7-8. Aya anca vs diyorlardı 5. Ayın başında pat diye iki diş çıkıverdi😬 bebişlerin sağı solu belli olmuyo malum😂 sizin bebiş de çıkarabilir dee çıkarmayabilir dee keyfine kalmış akdkdkd