Arkadaşlar bebeğim tam 7aylik be 20 gündür ek gıda alıyor normal de kakasını günde bir kere yapardı mutkaka ama şuan tam 4gundur yapmadı hemde hiç ağlamıyor huzursuz değil meme emiyor karnı öyle sis değil ama kaka yok 4 gündür bu normal mi ne olur bir akıl