gizemli_213 Eczaneden 400 ul lik alacgıma 1000 lik aldım ve açtım bunu kullansam bir sıkıntı olur mu acaba
NeverGiveUp gizemli_213 şuan 13 aylık ve yeni 600 lüğe geçtik. 1000 sizin için uygun ama bebek için çok fazla.
gizemli_213 prenses10 normalde 400 lükten 3 damla kullanılıyor ya bundan 1 damla kullansam kendine olur mu ki
bbosphorussss gizemli_213 iyi ama bebeğe de vermeyin bence kendiniz kullanın d vitamini zehirlenmesi zor Allah korusun
prenses10 gizemli_213 kendiniz kullanın. Dozu çok fazla. 1 fıs demek 1000 demek zaten. diğerinde de 1 fıs 400. Karaciğerine yüklenir kendin kullan onu. Bebrğe yeni al
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi gizemli_213 Kendin kullan bebeğe yenisini al fazla d vitamini de problem yaratır çocukta. 400lük uygun olan.
Alpbeybi gizemli_213 onu bilemiyorum doktora danışsanız daha iyi. Ben 1 puf kullanıyorum çünkü 400lük olanı