04_Asena Kizlar merhaba devlet hastanesine randevu alip gidicem dolgu icin şuan yapiyorlarmi pandeminden dolayi yapmiyorlarmi bilen varmi
Balkupum2505 04_Asena eşim yaptirdi hem dolgu hem altta 6 tane dis yaptirdi sali günü önce randevu aldi gitti dislerini temizlemisler bi kac gun sora tekrar istemis dr ölcusunu falan almis 3 gün icindede yapildi
Samilknur41 Ben Yuvacık dis fakultesinde yaptirdim dolgu gittigim gun yapildi ek ucret odemistim o gun yapilsin diye o kadar . Yapiliyor yani durumuna gore