HavvaHalil95 benim kizim çok hareketli yaramaz huysuz bir bebekti tüm hamileligim koşup zıplayarak gezerek geçti ama aynı zamanda sürekli acı da çektim doğurana sürekli ağrı çektim ama kucağımda kızımla koşup oynamaya zıplatmayı yuvarlanmaya devam ettin bunlar iyi günlermiş doğumdan sonrası daha zor hastaneden çıkıp eve geldiğim gün ameliyatlı halimle kızımı kucaklayıp oyunlar oynadım daha çok küçük ilgiye sevgiye muhtaç yani asla ben yorgunum ben ameliyatliyim ben hastayım deme şansınız yok ayrıca kardeşine de çok zarar vermeye çalışıyor çünkü bilmiyor oyuncak bebrk sanıyor onu ben buyuk kızıma haksızlık olmasın diye eğer bebegim olmasa ne yapacaksam onu yapmaya devam ediyorum hergun birini kanguruya koyup diğerini bebek arabasına koyup parka gidiyorum avmye gidiyorum o kadar zor oluyor ki burda en çok yıpranan anne oluyor hem fiziksel hem psikolojik olarak esim eve bakıcı alalım diyor ama cocugumu başkasına baktırmak icime sinmiyor zaten ise başladığım zaman mecbur bırakcam en azından şimdi her anlarında yanlarında olıyım diyorum bu da beni çok zorluyor