Elifsaremoms Merhaba güzel anneler bebeğinde süt alerjisi olup KKK alışını yaptıranlar var mı acaba bebeğim 11 aylık 12 aylıkken KKK Aşımız var doktorumuz hastaneye yatış yapılarak dozunun yavaş yavaş verileceğini söyledi bilgisi tecrübesi olanlar yazabilir mi?
birfincantuzruhu Elifsaremoms Benim oğlumun vardı süt alerjisi 51 günlükken tani kondu. Sıkı bi diyetle 6 aylıkken bitmişti. 9 aylikken asiyi olduk. Ama sizin devam ediyorsa doktor kontrolünde olması gerekir. Geçmiş olsun 🧚♀️