Merhaba arkadaşlar. Lütfen herkes yazsın kafama çok takıyorum. Bebeğimi memeden keseli 5 ay oldu ve sonrasında bir boğaz enfeksiyonu yaşadı ve o zamandan beri uyandıktan sonra ağız kokusu oluşuyor. Sorum şu. Sizin de çocuklarınızda uyandıktan sonra az da olsa ağız kokusu oluşuyor mu acaba. Şimdiden teşekkürler.