EtiPetito Merhaba kızlar oğlum 15 aylık olacak, pipetli suluğu 1 aydır ara ara deniyorum çek bırak yönteminide deniyorum ama yok almıyor pipeti dişleyip atıyor sonra istemiyor onu nasıl alıştırabilirim ya
birfincantuzruhu EtiPetito Ben pipetli suluğu 7 aylikken vermiştim. Önceden biberonla içiyordu suyu. Çekmeyi bilmediği için biberondan içer gibi yukarı kaldırıyordum. Sonra sonra çekmeye alışınca kaldırmadım. Şuan 1 yaşında çokta güzel içiyor kendi tutup. Bana çok erken dediler ama iyiki erkenden yapmışım.
Ozgeruya EtiPetito bnde 15 aylikken basladim pipetli suluga ilk gün becerdik surekli onla çek birak yaptik bnde yaptim hemen cekti
EtiPetito birfincantuzruhu aynen ben geç kaldım ya. Suluğunu hep havaya kaldırıp kana kana içiyo sonra oyun yapıp üstünü ıslatıyo, pipette de denedi yapamayınca almadı nasıl alıştırıcam hiç bilmiyorum🥲🥲
EtiPetito Ozgeruya benimki çok oyuncu suluğuna aşık resmen o yüzden pipetliyi istemiyo ama alışması lazım bıktım üstünü ıslatmasındann🥲
Ozgeruya EtiPetito evet büyüdüler artik bnmkide arada hem eskiyi hem pipetliyi alıyor bi ondan bi ondan içiyor 🙂