Denizcimmm Merhaba hanımlar emzirme danışmanı Dilruba Demizer’in anne çayını ve tabletini kullanan arkadaşlar var mı? Varsa anneye ve bebeğe faydaları ya da zararları ne oldu ? Kullananların bilgi verebilirse sevinirim.
Alsem Denizcimmm ben hem mayya hem cayını kullandım.nemnun kaldım hem süt arttı hem ben daha dinç hissettim kendimi
Eymencvk Denizcimmm arkadaşımdan aldım kullandım ama öyle normalinden fazla bi sütüm olmadı bi zararı olmuyor diye bilyrm emziren anneler için zaten
Denizcimmm Deletedmom27337 bebekte herhangi bir gaz ya da anne sütünü reddetme gibi bir durum oldu mu peki?
Deletedmom27337 Denizcimmm yok bi sıkıntı olmadı bebekte sadece süt yapmadı o kadar. Bnm kızım gazlı bebek değildi