Wein7 Oğlum 3 aylik. Evin derecesi 22-24 değişiyor . İçine zibin , altına patikli alt. Üstünede alt üst takım ve ince penye yelek giydiriyorum. Fazla mıdır acaba. Nasıl giydirmem gerek
Yeniaanne Kendi giydiğinizden bir kat fazla giydirin bence fazla giydirdikleriniz terleyip soğumasın cildi
Wein7 Yeniaanne bana kalırsa hiç giyinmez :D rahatsızlığımdan dolayı çok terliyorum eksi derecede bile sıfır kol giyerim ben