Busra344402 16 aylık oğluma ev yapımı kek felan yapıyorum bildiğimiz kek yani kakaolu cevizli gibi içinde şeker oldugu için birz endişeleniyorum ama siz veriyormusunuz acaba yada yaptığınız baska seyler varmı? market keklerinden daha iyi diye düşünüyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Busra344402 Ben veriyorum çok da sever bizim kız sık sık da yapmam arada güzel gidiyor. 🤭
_tospikannesi Busra344402 1 yaşını geçmiş bi dilimde zarar verecek kadar seker yoktur sanırım verebilirsin
Kubraybars Busra344402 verebilirsn canim cevizli havuçlu elmalı cokta güzel olur yoğurda katıp da yedirebjlirsn hatta çok aşırı bi şeker icermiyorki
Balkupum2505 Busra344402 ben seker atmiyorum keciboynuzu özü unu kullaniyorum hem tatli hem zararsiz cokta guzel oluyo 😊
Laylaylaylaylom Busra344402 Ben şekerini normal ölçüsünün nerdeyse yarısı kadar koyup kuru meyve koyuyorum atıştırmalık çok sever kızım
Badehandeyldz Busra344402 kek kurabiye poğaça pasta ne yapsam yer bazen burger kine söylüyorum beraber yiyoruz. 1 yaşından sonra genelde herşeyden tattı şuan 2 yaşında bi sıkıntı olmadı