Bircicekkiz Elifxx12 bazen yastıkla bazen yastıksız.bi hasta olmuştu burnu tıkanmışti doktor yastığını dik tut başı yüksek olsun biraz falan dedi o günden sonra hep yastıkla yatırdim 😌
Smnl Elifxx12 2 yaşına kadar yastığa ihtiyaçları yok. Bebekken kullanımı zaten boğulma riskini artırdığı icin sakıncalı. Suan kızım 22 aylık yastık isterse veriyorum istemezse yastıksız yatıyor keyfine göre takılıyo
Deletedmom27337 Elifxx12 ilk 3-4 ay yastıkla yatırdım sonra yastıksız yatmaya başladı. Uykusunda tükmüğü boğazına kaçıyordu ondan yastık kullandık
Miskokuluoglununannesi Merhaba biz 10 aylık olduk biz Bayadır yatıyoruz yastıkta ama yumuşak ve ince bir yastik
kaansmom Elifxx12 23 aylık yavaş yavaş alçak yastığa başladık bazen kullanıp bazen kullanmıyorum tabi
sutlucikolata Elifxx12 1 yasina kadar yastiksiz yatiriyordum simdi haata diye ince bir yastikla yatiriyorum
Eminmelekmusab Elifxx12 ben reflü yatağı gibi biraz beline kadar olacak şekilde sadece kafasını koymadan ince bir yastığa yatırıyorum başı yüksekte olsun diye. Reflü yatağı var ama kayıyor ondan.