Ya kızlar birlikteligimiziin 10. Evliliğimizin 4.yili yaklaştı. Çok çok anlamlı bir tarih ikisi de aynı tarih olduğu için. Yıllardır almadigimiz hediye , yapmadığımız sürpriz kalmadı sanırım cubku hiçbirsey bulamıyorum bu keez 🙄 ne olur akıl verin özellikle hediye konusunda 🥳🥳🥳