ikiprensannesii2 hamileyken hormonlarımiz tavan yaptiginda bu şekil düşünmeniz çok normal. Asirii duygusallasiyor insan. Her zaman için ölüm bize yakın değil.mi 1 dakika sonramizin garantisi yok. Bunun için sana tavsiyem sürekli Zikir çekmek, dua etmek, Kuran okumak, bilmiyorsan dinlemek. İbadetlerine daha çok sarıl. Canım Allah’ın izniyle herşey yoluna girer. Allah’a emanet ol hayırlı doğumlar inşallah 🌺🌟