Merhaba altı aylık olmasına son bir hafta kaln bir kızım var son beş altı gündür uyku zamanı geldiğinde uyumamak için direniyor beslenme zamanında yemek istemiyor tuvaletini yapmakta zorlanıyor bir de normalde uslu bir bebekti ama kendi kendine ağlıyor emziği ile damağıyla ısırmaya çalışıyor henüz hastaneye goturmedim yemek yemiyor zorla vermeye çalışıyorum ağlıyor dudağını sıkıyor yine yemiyor napacagimi şaşırdım deneyimli anneler bi bilginiz varsa sevinirim bir de benim ilk çocuğum neden böyle yapıyor anlamış değilim.