Keşke biraz daha bekleyebilseniz sütünüz mü az? Ya da kilo alımımı durdu bebeğinizin? Ben de 5,5 aylıkken doktor tavsiyesiyle başladım Ek gıdaya 10 gün oldu başlayalı kilo alımı 2 aydır durmuştu kızımın. Doktorum yoğurt , sebze ve meyve olarak ilerlememi söyledi şimdiye kadar yoğurt , kabak , havuç, brokoli ,yumurta verdim meyve olarak yoğurduna muz ve elma karıştırdım çok az yani tam olarak meyveye geçmedim ,bugün bezelye püresi yapacağım mesela porsiyonlar az az 2 yemek kaşığını geçirmiyorum tabi 3. Günde falan bu şekilde oluyor ilk gün en fazla bir mama kaşığı kadar veriyorum gün gün fazlalaştırıyorum tadımları vücudu herhangi bir alerjik reaksiyon göstermediyse , bezelyeden sonra bal kabağı , patates şeklinde ayına uygun sebzeleri yapacağım sonra karışımlara, daha sonra çorbalara geçeceğiz